Öne Çıkanlar aydın Medya ece ece dinç aydın doğan

Bu haber kez okundu.

Antidepresan İlacında ki Şok Etki! Uzmanlar Uyardı! Hamileler Kullanmasın!
İngiltere'de yapılan bir araştırmaya göre hamile kadınların antidepresan hapları alması hem kendi hem de bebeğin sağlığı açısından çok riskli olduğu saptandı.

Kadınların hamilelikleri esnasında antidepresan ilaçları alması hem bebek hem de kullanan kadınlar için oldukça riskli. Yapılan bir araştırmaya göre, bu durum kadının düşük yapma riski, bebeğin kalp ve beyninde sorun olma riski artıyor.
Araştırmayı yapan İngiliz uzmanlar, hamile kadınların antidepresan ilaçları almasının çocuğun düşme riskini ve bebeğin sorunlu doğma riskini artırdığı iddiasında da bulunuyor.

 


Aynı araştırmaya göre, hamilelik boyunca antidepresan ilaç kullanan kadınlarda bebeğin düşük olasılığı yaklaşık 3 katına çıkıyor.

Uzmanlar, antidepresan haplarının bebeğin kalbinde, beyninde ve kafatası şeklinde kalıcı sorunlar yaratabileceği uyarısını da sözlerine ekliyor.

2004 yılından bu yana antidepresan kullanan kişi sayısının 2 katına çıktığının altını çizen uzmanlar, Sadece 2014 yılında 8 milyon kişinin antidepresan ilacı reçetesi aldığını belirtiyor.
Depresyonun bazı durumlarda ölüm riskine dahi neden olabileceğini belirten ekip, antidepresan ilacının dozunu azaltarak bırakılması gerektiğini vurguluyor. 
Anahtar Kelimeler:
HamileIngiltereAntidepresan
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.